Reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.hakydesign.cz
Společnost: Ing. Hana Kylarová
Se sídlem: v Holicích
IČ/DIČ: 87295504
E-mailová adresa: kylarova.hanka@gmail.com
Telefonní číslo: +420 777 044 286
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení: ……………………………………
Moje adresa: ………………………………………………………………...
Můj telefon a e-mail: ………………………………………………………..
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ……………….. jsem ve Vašem obchodě www.betonovesperky.eu vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat): ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání/datum obdržení ………………………………..
- Číslo objednávky: ……………………………………..
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem………………………………………………………… a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)…………………………………
- Jméno a příjmení spotřebitele: ………………………………………..
- Adresa spotřebitele: ………………………………………………………………………
- E-mail: ………………………………………………
- Telefon:
V …………………………………. Dne …………………………
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ............................................................
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.